Zašto odabrati nas?

image 13Kvaliteta je vodeća aktivnost i obveza svake funkcije, odnosno djelatnika Optinela, a uslugu ocjenjuje kupac. Kvaliteta je zadovoljavajuća ako zadovoljava i ispunjava zahtjeve i očekivanja kupca. Usluge Optinela moraju biti kvalitetnije od usluga konkurencije. Usluga mora biti pripremljena i izvedena na siguran i ekološki opravdan način. Težište svih aktivnosti kvalitete mora biti sprečavanje grešaka. Korektivnim i preventivnim mjerama treba spriječiti ponavljanje grešaka i nastajanje novih.

Prilikom izvođenja poslova posebnu pažnju poklanjamo zaštiti proizvoda i imovine naših klijenata. Posebnu pažnju poklanjamo i ekologiji te smo se opredjelili isključivo za ekološke preparate, kao i za ekološko zbrinjavanje zamjenjenih filtera.

image 33Prije pristupanju izvođenju radova obavlja se dogovor sa Naručiteljem usluge za termin izlaska radnog tima, a po završetku radnog vremena kako se ne bi remetili redovni radni procesi.

Jedan od važnijih djelatnosti u našem programu je održavanje - čišćenje i dezinfekciju klimatizacijskih i ventilacijskih sustava u ugostiteljstvu, uredskim prostorima, trgovačkim lancima i drugim industrijama.